marți, 15 martie 2016

Tabel de marimi

  Nu stiu altii cum sunt, dar eu una nu-mi pot da prea bine seama de raportul de marimi, cand mi se spun niste cifre. Ca de exemplu 8/4,5 cm! :D Si unde am mai primit si alte confirmari ca nu-s singura cu aceasta problema, am zis sa fac un fel de tabel de marimi, cum gasim pe net cand vrem sa comandam ceva, fara posibilitatea de-a proba.
  Ce inseamna botosei avand marimea de 8/4,5 cm?
  Cel mai usor mi s-a parut sa-i arat prin comparatie cu ceva. Cu ce are tot omul prin casa, ca sa-i fie usor sa-si dea seama.
  O bormasina de exemplu!!
 Dar cum nu toata lumea o avea, i-am pus langa o tesla. Geologii au ciocan special, bun de pus in poza pentru raportul de marimi, dar la mine-n curte nu creste asa ceva! :-))) Tesla aceasta a fost spalata, sa dea si ea bine, chit ca e mai modesta!
   Nu aveti tesla de scos cuie sau spart nuci pentru prajituri? Un patent poate?
    Mai ruginit, ca e mereu uitat in ploaie.... 
   Dar cu siguranta, daca ati ajuns sa vedeti botoseii, aveti prin casa un scutec de unica folosinta! Sau o suzeta!! Desi si acestea sunt mai mari, mai mici...

  Iata-i si alaturi de niste pantofiori adevarati!! :D Nu-s chiar marimea de nou nascut, ci ca la 3 luni asa!
  Ar fi mers pusi si langa o cutie de chibrituri, ca tot omul are, dar tocmai am ramas fara!! :-P  Asa ca-i arat la final langa o linie!

    Botoseii cu sireturi sunt cu o foarte mica idee mai mari! :-))) 8,5/5 cm. Dar pe viitor vreau sa fac si niste botosei mai generosi, cel putin ca marime. Am sa le fac si lor tabelul de marimi, cand vor fi gata!

3 comentarii:

  1. Interesanta și utila postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alina Mihaela! Cu adevarat iti dai seama de marime numai cu linia in fata. Si cel mai sigur cu ei in palma! :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. O postare minunată, plină de umor, ca și autoarea. M-am distrat copios...

    RăspundețiȘtergere